استفاده از تجزیه و تحلیل داده ها در بازاریابی
درباره این دوره
این دوره دانش آموزان را با تجزیه و تحلیل تجارب تجاری آشنا می کند و در عین حال نگاهی تیزبینانه به استفاده ماهرانه از اعدادی که در فضای دیجیتال یافت می شود ، دارد. ما مشتریان راضی را اندازه گیری و شناسایی می کنیم تا محصول یا خدمات را متناسب با آن تنظیم کنیم.
برای اندازه گیری رضایت مشتری ، انتظارات ، عملکرد و عدم تایید محصول یا خدمات ارائه شده را اندازه گیری خواهیم کرد.
اهداف یادگیری
شامل مواد
- فیلم
- جزوات
الزامات
- دانش پایه بازاریابی
مخاطبان هدف
- مدیران ، رهبران تجارت
- هر کسی در حال یافتن فرصتی برای دریافت ترفیع است
برنامه تحصیلی
تجزیه و تحلیل بازاریابی
تجزیه و تحلیل پیش بینی
تأثیر کمپین بازاریابی
مدرس دوره
مرتضی نظرپور
مدیر و مدرس
آقای مستر بیش از 15 سال تجربه به عنوان مشاور مدیریت پروژه ، مربی ، مشاور فناوری ، صاحب مشاغل و نویسنده فنی دارد. وی به عنوان مدیر پروژه برای طیف وسیعی از مشاغل از جمله استارتاپ ها ، بیمارستان ها ، شرکت های معماری و تولیدکنندگان مشاوره کرده است. دونالد علاقه زیادی به کمک به دانش آموزان در قبولی در آزمون گواهینامه PMP دارد.